top of page

Yazmak

  • 18 Kas 2024
  • 1 dakikada okunur

Yazmak rüya görmek gibi gelir bana. Oradan oraya süzülürsün. Yalnız bir iştir. Sadece sen varsın duygu aktarımı sırasında. Ancak kalemi bıraktıktan sonra?

Dolu sayfaya bakıp kendi hayatına dönmek. Kabus görüp, uyanınca gördüklerinin gerçek oluşuyla karşılaşmak. Bu oluş, ağır geliyor bana. Seyrek yazışlarımın nedeni budur.

Düşlerime yön veremediğim gibi düşüşlerime de mani olamıyorum.

17/11/2024

 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör

Yorumlar


Elçiye zeval olmasın, mail atalım biz sana.

Biz sizi ararız...

bottom of page