top of page

Neler oldu 2

  • 29 Kas 2022
  • 1 dakikada okunur

 Kedi gitti. Gitmeden başını öptüm. ‘’ Güzel sev. ‘’ dedim. Uzun zaman oldu gideli. Sağdan soldan tüyleri çıkıyor bazen evde.


Yalnız uyuyorum. Çalışmaya başladım. Bir barda, sonra ötekinde. Bacaklarım ağrıyor.


10'ar saat ayakta duruyorum. İşten çıktığım bazı günlerde ağlıyorum.


Sokağın sonundaki merdivenlerden indiğinde bir park var. Bazen salıncakta sallanıyorum. Eskisinden daha çok sigara içiyorum. Ev soğuk, ısıtmak için param yok.


Sabahtan beri öksürüyorum. Sigara yüzündendir diyorum.


Böyle düşününce daha az üzülüyorum.

 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör

Yorumlar


Elçiye zeval olmasın, mail atalım biz sana.

Biz sizi ararız...

bottom of page